Dec 16, 2024

TOM VLADARZ byznys influencer

TOM VLADARZ byznys influencer

silná osobní značka

Czech Business Club Národní 21, Praha 1

v pondělí 16.12.2024 v 11:00 - 13:30
Czech Business Club, Národní 21, Praha 1

TOM VLADARZ
silná osobní značka
byznys influencer
“Jsem hrdý na to že ostatní firmám a lidem upřímně a s dobrým záměrem pomáhám růst a vydělávat.”
workshop pro podnikatele a všechny, kteří se chtějí posunout
Chci přijít

Milí přátelé,
v pondělí v 11:00 startujeme Czech Business Club 2:0,
což samo o sobě věští mnoho nového a mladého. Budeme se generačně obohacovat navzájem.
Začínáme workshopem s mladou osobností českého byznysu Tomem Vladarzem.
Počet míst je opravdu VELMI limitovaný.
Těším se na osobní setkání s vámi.
Romana Šedá
prezidentka Czech Business Clubu
chci přijít

V dnešní digitální době je silná osobní značka klíčem k úspěchu. Přijďte si poslechnout, jak na to od Toma Vladarze, zakladatele agentury SwipeHype, která se specializuje na tvorbu úspěšného videoobsahu a má na svém kontě stovky milionů zhlédnutí na platformách jako YouTube, Facebook, Instagram a TikTok. Na této přednášce vám ukáže, proč je osobní značka důležitá nejen pro vaši kariéru, ale i pro rozvoj vašeho podnikání. Provede vás konkrétními kroky, jak si vytvořit autentickou značku, která zaujme a bude mít dlouhodobý dopad. Ať už vedete firmu, jste právník, nebo expert ve svém oboru, dozvíte se, jak získat důvěru, pozornost a stát se lídrem, který nezůstane bez povšimnutí.
chci přijít

Cena bez DPH:
členové zdarma - prosím, pokud se přihlásíte a nepřijdete nebo se neomluvíte alespoň 48h předem, souhlasíte s následnou fakturou 1 990 Kč
nováčci, co v klubu ještě nebyli 490 Kč
ostatní nečlenové 3 490 Kč
dress code: business casual
chci přijít

Tom Vladarz
“Jsem CEO kreativní agentury SwipeHype, kde se zaměřujeme na tvorbu krátkého video obsahu především pro TikTok Reels a Shorts. Jsem také CEO nově vznikající edukační online platformy Hustler Society, kde pomáhám mladým lidem dosáhnout časové, finanční a lokační svobody. Kromě mého podnikání, jsem také business influencer a mám na Tiktoku více než 20 000 sledujících. Jsem hrdý na to že ostatní firmám a lidem upřímně a s dobrým záměrem pomáhám růst a vydělávat."

Chci se zúčastnit